2v kvar...Back to the top

Försöker njuta sista tiden av att vara här i Schweiz nu. Det är svårt att greppa att man bara ska släppa vardagen man skapat här nu. Denna veckan var det städkontroll på jobb så alla måste hjälpa till att städa överallt, mina händer är därefter. Men det hjälpte att tänka att det var näst sista v på jobb. Och istället för att jobba även lördag fick jag ledigt både fredag och lördag :) Så i fredags var jag hemmafru och jag måste ha varit en bra sådan för R kom hem med en 60cm lång påskhare. Kostade 700kr, men eftersom påsken är över fick han det överkomliga priset 70kr. Har levt en del på choklad nu och känner sig lite gödd. Vi är riktiga chokladmonster! :)
Framåt kvällen tog vi på oss lite casual clothing och gick ner på Tres amigos och åt en tallrik nachos och drack varsin Margaitha. I stan igår var det Honkey Tonk, vilket innebär "en natt, 18 lokaler, 21 band" var deras slogan. Man var tvungen att köpa ett armband för att komma in överallt. Andra stället blev Muhlbach, som är mitt jobbs nya bar och gud var fin den är. Hade premiär igår så jag och R var där och prova drinkar och vin och notan blev därefter. Sen gick vi the Honkey Tonk barrunda 1-18, missa nog två kanske. Men det var härligt med liveband överallt.

Idag har vi i princip varit sängliggandes hela dagen kollat på Southpark och bryter av bitar av jättepåskharen...fint. Nog dags att ta tag i dagen nu dock.
Katterna blev väldigt nyfikna på den stora figuren, tur att de inte äter choklad dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0