Askungen...Back to the top

Idag har jag känt mig som askungen som jag har städat, putsat och packat. Hälften av lägenheten är färdig och det är bara det sista småkrafset och tvätten jag tvättat kvar att packa. Rickard fick städat bilen och imrn är det kök och badrum, sen är det färdigt. Vi är mest nervösa för om allt ska gå in då vi denna gången bokade en mindre bil. Ska nog gå bra, hoppas jag!

Annars glädjer jag mig något oerhört att sitta och blogga på R.s nya gigantiska skärm :)
United på tv ikväll så grabbarna kommer hit och jag har bakat smulpaj. Kände för att vara lite Bree! Apropå DH måste jag nog catch up en hel del både där och på UB om inte tisdags kvällar ska bli ett tråkigt ? för min del. 

Mitt orosmoment just nu är journalistprovet på måndag och var i hundan vi ska bo någonstans, men det löser sig.
Mitt glädjemoment är att kl 4 i natt börjar mamma o pappa att köra mot Schweiz. See u soon!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0