Då var påsken över!Back to the top

Det var riktigt skönt att städa undan påsken på jobb idag och det var riktigt synd att göra sig av med allt som blev över. Här rear man minsann inte ut, det är lika med dålig image. Påsken gick fort, men var inte mycket till påsk eftersom man inte var med familjen, barnen framförallt. Sen att man jobba med alla påsksaker gjorde ju en lite anti långt innan. 

Tors - Jobba till sju, hemt till Jögge och parta. Inte så mkt folk ute, men prova ett nytt ställe som denna kväll körde med techno ala rastafari sound. Det gick att släppa loss till! Röka en cigg och fick en nicokick...hihi. Damn im bad ;) Efterfesta till 8 på morgonen i Schöggis (tror det stavas så) lyx penthouse. Om jag säger Bang och Olufsen i badrummet och en lampa som färgar kranvattnet efter hur varmt och kallt du väljer...awsome. 

Fre - tog det lugnt med R och såg film men följde sen med Sonja och hennes kompisar och spela biljard halv elva på kvällen. Gick inte så bra, var så trött att jag knappt kunde prata lr stå. Meningen var att vi efter biljarden skulle se en danstävling på nattklubben Felz där dansläraren jag hade innan skulle ställa upp. Han är grym! Biljarden fick dock räcka för mig fast jag jättegärna ville med till Felz. Skulle ju upp och jobba halv 8 lör morgon, så jag fick prioritera att sova för att orka det.

Lör - Jobb till kl 3, sen kubb hemma hos oss och grillning hos schöggi på hans enorma balkong där vi glassa och blev serverade då Jögge och Schöggi stod för maten...mmm va gott det blev. Guitar Hero hos oss och sen utgång, gav dock upp halv 2, blev mega hängig.
Sön - Påskpizza med Jocke och Rickard ute på gräsmattan...fint.
Mån - Absolut nada...påbörja boken jenny s, verkar bra, rollerblades till Mc'donalds för en milkshake och sen film. Chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0