Potentiella Topshop köpBack to the top

Surfar vidare och letar efter en klänning att bära på bröllop. Min svärmor informerade mig att jag inte fick bära vit eller svart. Hmm...finns det andra färger!? Allt jag tittar på, köper och bär är för det mest svart och vitt. Surfa hur som in på Topshop och hittade följande, dock inte allt relaterat till bröllopsklädsel.
Tyckte denna var fin, går väl på bröllop!?
Så cool kavaj, som jag har letat efter schoolgirl stuket.
Shorts ner till ovan knäna
Cool väska

Barbara Hulanicki by Topshop

Proper klänning

Proper flickkjol



Kommentarer
Postat av: Amanda

Den där kavajen har jag tittat på fast i svart superfin! :)

2009-04-29 @ 21:43:14
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Tezz

Svärmor din har rätt om man ska följa koderna vit ska man inte bära för tror det har att göra med bara bruden ska bära vit.

Svart kommer jag inte ihåg men tror det symboliserar sorg även man ska se upp med bära något rött som det skulle betyda man haft ett förhållande/sex med brudgummen :p

Själv blir jag lite galen på klädkoderna inför bröllop blir alltid svårt hitta något.

Men den gula där var jätte fin kavajen var med snygg härlig röd färg :)

2009-04-29 @ 23:46:22
Postat av: MissCM

herregud! den näst sista (klänningen) var ju skitsnygg!

2009-04-30 @ 04:12:25
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med kommentaren över, sista klänningen var riktigt najs!



Besök gärna min blogg och läs & tipsa mig!

2009-05-05 @ 20:04:21
URL: http://emmaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0