Skor...Got "Carried" awayBack to the top

Här är några skor som jag vill ha, några är realistiska, andra inte, delvis p.g.a. plånboken, men även för att jag inte kan gå i högklackat. I wish, det är så hot! Finns det någon "lär dig gå i högklackat" skola tro? Måste nog dock göra om mina fötter totalt ändå om det ska funka.

Vill hitta skor i denna Brian Atwood stilen i alla möjliga färger i sommar, helst gul, röd och blå:
Tycker att "peep toe" eller "open toe" är mega hot i bootdesign.
Annars blev jag lite "carried away" och bokstavligen dregla och gjorde läten när jag googla fram kommande skor.

Christian Louboutin
Manolo Blahnik

Kmr ni ihåg dessa Manolos från Sex and the city?

Jimmy Choo

Mmm...skor

Kommentarer
Postat av: AmandanAmanda

Mums, det låter så gott! Tack så jättemycket för tipset! :)

2009-04-21 @ 15:54:14
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0