WantedBack to the top

Detta är verkligen en riktig actionfilm med vapen, stunts och givetvis en twist. Har undvikit att se denna filmen ett bra tag då jag tyckte den manliga huvudrollsinnehavaren verkade mesig och Jolie helt överkommersiell för filmen. 

Blev dock överraskad när jag såg den, kanske för att jag förvänta mig en superkass rulle. Killen skulle ju se så mesig ut och Angelina var helt okej, kan dock inte fatta att man anser att den nakna baksidan av hennes kropp som hon visar upp i filmen är sexig. Men det räcker kanske med att vara kändis och naken. Annars är det snygga bilar i race och en touch av Matrix och guns and guns. Me like! Nådde dock inte upp till ribban fast jag tyckte den var cool. Köpte inte det här med väven riktigt.

Filmen handlar om en mesig kille som aldrig säger ifrån och är en riktig mes som jämnt och ständigt får panikattacker. Han känner ingenting för någonting för att hans liv suger så fruktansvärt. Detta förändras när ett gäng lönnmördare söker upp honom och säger att hans pappa som han aldrig träffat är död och att mördaren nu är ute efter han. En väv syr in koder från ödet som bildar namn på personer denna firma dödar. Men hur ligger det hela egentligen till?

Betyg: 3/5 LLL

Whatta fuck have u done lately?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0