Busy womenBack to the top

Har inte haft en sekund över, inte ens för att blogga. Sen onsdags har jag haft några grymt bra dagar och det är en kick att känna sig stark igen. På onsdagen fikade jag med Nina, Gabbi, Li och Frida för att sedan följa med Nina till Hbg och se film med hennes vänner. Blev medbjuden ut på torsdagen och tog med grejor till jobb och sen direkt dit och gjorde vid mig. Toktrevliga tjejer och jag hoppas på en träff snart igen!

Torsdagskvällen blev det någon cider och tjejsnack hemma hos Anna för att sedan dra ner till baren Helsing där vi sprang på en bekant med vänner. Vi bjöd upp dem till det röda porr/hångelrummet som man tydligen kalla det och satt och snacka lite. Vi hade planer på att gå all in den kvällen, men det slutade med pölsemannen och att vi satte oss på bussen hem i stället, en lagom kväll faktiskt.

Jag och Nina sov i soffan och låg där och snacka och fnittra hava natten, det var som om vi var 7 år igen och hade en sleepover. På morgonen skulle vi flytta bilarna kl 8, köpte frukost också var det meningen att vi skulle sova lite till, men det blev bara mer snack och fnitter och sen var det dags att ta sig till jobb. Blev en aningen seg dag som inte heller skulle ge mig en minut över och inte så mycket röst heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0