Flytta och IkeaBack to the top

Läste att Ikea katalogen 2010 kommer idag och eftersom jag ska försöka flytta någon gång nästa år så är väl det katalogen jag vänder mig till. Funderar på att köpa en lägenhet där min lillebror köpt fast det är långt tills det byggs så det är bra. Annars blev jag sugen på att eventuellt flytta till hbg när det blir dags om sisådär ett år, fast då måste jag ha något där som lockar mer än att bo. Lite funderingar bara! Det är ju så att det är ekonomin som bestämmer.

Men sambo ska jag inte bli igen på år och dag så det är bara att förbereda sig att ta räkningarna själv och jag ser faktiskt fram emot det. Att klara mig själv, betala själv, ha något eget om det så är en vrå och en skitbil...då gjorde jag åtminstonde det själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om nått år? hur fan pallar du bo hemma så länge?spec när du bott hemifrån ett par år. hoppas allt e bra! puss

2009-08-13 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0