Fre-lörBack to the top

Toksliten efter att ha jobbat dagen efter party så var det inte ens då läge att slappna av utan det var dags för en mysig grillkväll med tjejerna och de var hungriga så jag skulle skynda mig efter jobb. Slutade 18 i Hbg, stack hem och duscha och bytte om och var hos Tessan 19.10, det är grymt. Var där till midnatt och sen var det dags att ta sig hem för det var ävenjobb nästa dag. Älskar dessa mysiga grillkvällar och Elise och Tessan är matfixare nummer ett. GOTT!

Det var en seg lördags morgon jag tog mig upp och jobbade för att sedan stressa runder på väla efter ett par jeans eller leggings utan någon lycka. När jag kom hem var det en timme tills tåget gick till Malmö och jag skulle omöjligt hinna. Till min förvåning blev jag färdig för tidigt och fick sitta och vänta en evighet på tåget, jag måste ha fått kraft att göra superbyten som superman nu alltså. Min lillebror hade råkat sno mina cider så när jag cyklat upp till stationen och satt där och vänta så blev jag tokig. Jag cyklade och tog tåg för att dricka vatten! Ringde min pappa för att förbanna mig över min puckade lillebror och han säger "Lina, jag kan inte trolla, men du ska veta att jag står här nu och riktigt lider med dig, riktigt lider". Jag ringer alltid pappa när jag är arg och lägger alltid på luren med ett leende på läpparna. 

Efter att ha åkt tåg fullpackat med folk, skulle jag bara hitta till Marzena. Kände mig som en turist i Malmö också tycker jag att "man pradar so himla britt där nere", medan de tycker att man pratar brett där jag kmr ifrån. Zena bjöd på smörgåstårta och dricka så kvällen blev inte alls så tokig utan fruktansvärt trevlig. Fick ta tåget hem ett för att jag skulle upp tidigt och missade hela kryckincidenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0