Fredag - Sleep overBack to the top

Denna veckan har varit sjuk, alla har varit så himla upptagna, men jag ska ju klara av det här med att vara själv och det har jag verkligen fått övat på nu när jag även haft huset själv. På fredagen  var jag och Gabbi i stan och fika och som vanligt när jag är med henne i affärer så handlar jag av någon anledning. Men jag är nöjd med köpen!
 
Fredag kväll spenderades med lillsessan som har velat sova över ett tag nu och i fredags var det läge. Tog med henne och T2 till hemmakväll för film och godis...most, mosti, mosti var allt som hördes och de sprang på olika håll. Det tog ett tag att välja film och godis. Jag och T1 gick alltså hem till "mig" och gjorde hårinpackning, ansiktsmask och såg på film. A girl night with mosti!
När jag visade T1 mina senaste shoppingfynd och eftersom jag var och shoppa med henne några dagar innan så kunde hon inte låta bli att göra en paralell mellan mig och "hon i den filmen som bara drar ett kort och mår bra av shopping". Shopoholic alltså, hon är för gullig! Förklara att det inte var så illa! Istället provade hon mina skyhöga Londonshoes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0