Kan man må för bra?Back to the top

De senaste dagarna har jag mått riktigt bra...oförskämt bra. Det känns konstigt! Jag är nog hög på livet!

Känns bara som jag ska akta mig så det inte bara stupar sen, men vad underbart det känns att stå på egna ben. Jag har verkligen skakat av mig hela känslan om att jag behöver han och jag tror att det är ett jättesteg. Något har lättat på mina axlar och jag känner mig fri...

Idag är det Nenns födelsedag så jag vill passa på att gratulera. Tänk att jag glömde bort din födelsedag en gång i tiden, dvs år  -01 ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Åhh tack så mycket =) hahah hur kan du komma ihåg vilket år du glömde den? jag har glömt... har dukat, städa lagat mat hela morgonen! du vet jag har ju inte lilla släkten och nu är det dessutom HANS också så blir en del gäster ikväll. men kul. skönt att du mår bättre! puss

2009-08-28 @ 13:01:40
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0