London: Dag 5Back to the top

Ligger just nu och återhämtar mig från gårdagens utgång. Vi var på club Vendome, samma klubb som Rihanna och Jay-Z var på förra helgen. Eftersom brors tjejkompis är festfixare och var den som höll i partyt på den klubben igår så gick vi förbi kön, behövde inte betala inträde och drickan var gratis. Det var med andra ord ljuvligt och jag hade riktigt kul. 
Just nu mår jag dock bara superilla, är megahungrig, men kan nog inte äta på ett bra tag. Retar mig på att sidan vägrar ladda upp mina bilder oxå så det får tillkomma sen.

Gårdagen började med att jag träffa Suss och vi hade en del catching up to do. Det blev shopping även igår och jag provade ett par skyhöga skor och gnällde över att jag inte kan gå i sådana, men Suss tyckte vi skulle slå till på vars ett par och jag instämde. Jag gick faktiskt ut i de skorna igår och har inte vrickat foten lr något, fick bara gå med väldigt små steg. 
På vägen hem från shoppingturen började givetvis tokregna och även om man vet hur vädret fnkar här har man inte alltid paraply. Jag fick linda in kameran i jackan och springa från bussen och hem och blev dyblöt.
Har inga bilder från igår då det inte är läge att släpa med min systemkamera där. Måste skaffa mig en pocketversion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0