London: Dag 4Back to the top

Jag åkte in till staden och fikade med Em, megatrevligt, men kort. Hade gärna fikat längre, men Em hade ett möte att passa. Får se om jag tar mig ut till hennes zone i Richmond imrn om det blir tid över. Tog en smirnoff ice under fikan för jag fick intrycket att jag skulle träffa brors tjejkompisar tidigt.

Gick in på Primark vid halv sju och kom ut kl 8. Damn, vilka billiga grejor där är inne och det är typ kopior på grejorna i de andra butikerna. Att det är så billigt gör ju en glad, men inte folkmassorna inne i butiken. Buy cheep and u must suffer a bit! Rekommenderat att gå in där för lite fynd iallafall! Bror skicka mig Hannas nr och jag ringde. De hade tjejmiddag och skulle ta sig in till stan om en timme. Jag tänkte att det skulle ge mig tid att ta bussen hem och ställa min shoppingkasse, spruta på lite parfym och ta mig tillbaka in till stan.
Lite stolt var jag när jag satte mig på bussen, kan det här nu tänkte jag. Som vanligt tar jag ut segern i förskott och åker för långt med bussen, på tok för långt. När riktigt skumma människor hoppa på bussen fick jag ge upp min tanke om att jag nog bodde runt nästa hörn. Vid det laget våga jag inte hoppa av eftersom jag inte var ute i the best neighbourhood, utan verkligen way out in the ghetto. Messa bror att jag var vilse och inte våga kliva av för att byta och gjorde han lite orolig. Till sist kom jag till en öppen del, som en korsning där jättemycket folk vänta på bussar, hoppa av där och bytte.

Hanna messa att de var på väg in i stan och jag skrev är bara hem om, kmr snart, mmm visst. Nästa buss så prata jag med chauffören om var jag skulle av, plus att denna bussen "pratade" och sa var den var hela tiden. Jag var hemma efter 1 och en halv timme när jag kunde varit hem och tillbaka på en timme. Ringde Hanna och sa att jag inte var så sugen på att sätta mig på en buss in till stan igen. Kände mig tråkig som ställde in för jag var sugen, men vi ska ju ut med dem ikväll också så jag tar igen det då.Blev lite skraj av min bussresa till ghettot när det pratas om knark och gunshots av sär på bussen. 

Nu är jag partyklädd och står på listan till någon klubb i London. Känns lite mer safe att gå ut när bror är med och jag ska försöka vara partygirl ikväll :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0