MardrömBack to the top

I förrgår natt drömde jag att jag var instängd i en svart, lite större låda och vaknar upp till ett kolsvart rum och får sådan panik för att jag tror att jag fortfarande är i lådan fast jag vaknat. När ögonen väl vänjer sig vid mitt rum och jag fatta att jag inte var i någon låda och slutade slå i luften så var jag ändå ett frågatecken och jag undra var fan jag var någonstans.
Jag var i hemma, i mitt flickrum fullproppt med grejor!

Låg och läste härom natten när en speldosa satte igång att spela. Hittade inte den, creepy! Nästa natt började den igen, blev tokig. Det visade sig att det var en miniräknare i en av flyttlådorna pappa hämtat som antagligen har varit inställd på att spela musik klockan ett på natten sen vi packa ner den där i juli förra året. Den lever inte längre iallafall!

Creepy nights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0