Me in a nutshellBack to the top

Inatt har jag verkligen fått sovit nada och jag skulle upp redan kl 5 och köra mina föräldrar till flygplatsen. Jag var så trött att jag övervägde att sova en stund i bilen utanför flygplatsen innan jag körde hem. Pappa körde dit så jag fick vilat lite till i baksätet. När jag väl kom hem så hade jag inte fått med mig min nyckel och tyckte det skulle bli kul att väcka lillebror för att komma och öppna, men ingen lillebror var hemma. Han hade kört ti jobb i megatid!

Så där står jag som en utelåst zombie och får göra det pinsamma samalet. Han bara "Lina" och jag bara "Nicklas" oxå hör man ett "Åhh", han visste att det inte var lönt att tjabba utan var tvungen att komma med sin nyckel. Tills dess bädda jag ner mig med täcke och filt i trädgården. Flexibel är man!

In i min egen säng en stund för att precis somna när kl ringer kvart över 8, skulle ti frissan kl 9. Kunde knappt röra mig! Trodde jag skulle somna nör jag kom hem, men har bara kört på. Vad mkt man kan göra på en dag om man går upp tidigt, ska överväga det, men sova är ju så skönt.

Ingen hade tid att leka med mig idag så det blir hemmakväll med BJ, Fight Club och ev. Entourage.

Wanna play?

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Har svarat dig angående The Fray på min sida!

2009-08-26 @ 07:58:13
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Har svarat dig angående The Fray på min sida!

2009-08-28 @ 07:42:14
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0