Shopping med lillsessanBack to the top

Idag tog jag och mormor med T1 aka. lillsessan med på en shoppingtur eftersom hon fyller år i dagarna. Hon är bara sju år, men är redan inne i svängarna. Hon ville ha det och det och det och det lät inte helt orimligt, det är ju barnpriser. Men med endast tre plagg i näven på H&M så var vi redan uppe i tusenlappen. Barnpriserna är inte så barnvänliga!
Mormor köpte jeans, en kofta och en Hannah Montana tröja och av mig får T1 och T2 varsin superhäftig skinnjacka. T1 vägrar att ha jeans, det som är så snyggt, men till sist fick vi henne att köpa ett par mjuka rosa jeans. Hon kan inte gå i tajts varenda dag hela skolgången, lika bra att lära sig.

Till mitt stora förtret så fann jag att det var några av plaggen på barnavdelningen som jag ville ha och önskade dem i min egen storlek. Man kan undra ifall det är något fel på mig eller om vi faktiskt klär barnen i likadana kläder som vuxna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0