Åter hemma i mitt flickrumBack to the top

Då var man åter hemma, känns lite konstigt...men bamsekram av pappa :) och ett fullt kylskåp med svennemat. Woho :) Lillebror har lagt in wifi så jag bloggar från min säng...åhh du sköna säng. Min London säng var hemsk! Mitt kära flickrum är fortfarande totalt upp och ner sen jag flytta hem efter seperationen, men nu är här iallafall inte flyttlådor från golv till tak. De får snällt stå på vinden i ett bra tag!

Och Stich som var med i London också har återtagit sin plats vid min sida i Sverige. Han är väldigt berest nu...köpt i USA, var med i Thailand, Australien, Schweiz och nu London :)

Nä nu ska jag sova in julen, eller tekniskt sett var det redan jul när jag kom hem och sa god jul pappa och gestikulera här är jag typ :) Tadaa! Sova mig nämre julklapparna då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0