Band of brothersBack to the top

Idag sitter jag bakis i soffan med bror och ser band of brothers för 100:e gången. Denna serien är så sjukt bra! Tom Hanks och Steven Spielberg har verkligen lyckats sätta ihopa den helt fantastiskt. Den är så sorglig, men ändå skrattar man tipp som täpp för att i allt krig och elände så har dem sina klockrena skämt.

Nu har jag sett den så många gånger att jag lärt känna dessa soldater om och om och känner likadant varje gång det händer något. Och varje gång bli jag kär i Eugene Roe the medic när det är hans fokusavsnitt ;) Antar att det kanske ligger något tilltalande i en man som kan ta om hand lr nått.

Betyg: 5/5 LLLLL...Glory, glory what a hell of a way to die...

Jag och Spielberg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0