BarnvaktBack to the top

Ja inatt somna jag väl 4, men gick upp klockan 10 för att åka in till stan för lite nödvändigheter till nyår. Var inte säker på att de hade öppet på självaste nyår. En varm choklad på espresso house hos Gabbi och sen hem för att vara barnvakt. Dessa barnen är VILDA!

Anordna en airhockey turnering och hade nog lite mycket nöje i att spöa ett par 7 åringar i det hihi.
Tog på mig en mask och skulle var lite scary och det funka, barnen börja skrika och springa, tills de gör en motattack och börjar kasta tio ton gosedjur på mig, när det blev lite hårdare saker där emellan så fick jag se till att ge mig.

T1 ville leka med barbie...hmm så mkt barnasinne har jag inte kvar. Vi städade hennes rum istället så hon kan få den locktången hon blivit lovad. Allt gick bra tills hon säger "Mosti, tvättehögen är stor, kan inte du ta den" och går ner själv utan att ens hjälpa till med en tröja lr två. Mitt svar blev "då får du väl gå två gånger som alla andra, din tvätt, du bär". Hade hjälpt om det varit en annan attityd, men vilken prinsessa hon är alltså! Lite skillnad på att vara barnvakt och betjänt. The apple doesn't fall far from the tree ;)

Nä, tackar vet jag lånebarn...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0