Bjuder på mina egna blundersBack to the top

1. Igår sa Em att en kille på hennes jobb skulle över till Belgien snabbt och frågade om Em ville följa med. Jag sa, de låter väl skoj, är det inte dit många åker för att charterfesta nuförtiden....123...öhh...nope, det är ju Bulgarien hehe...

Em tyckte jag läst fruktansvärt blåst, men jag rätta ju mig själv lika snabbt...och med det utklarat, va fan ska man över i Belgien och göra i en dag med en okänd kille. Bulgarien hade vart en anna femma ;)...hmm glömde fråga om han såg bra ut.

2. Häromdagen tog jag rulltrappa ner i mallet aningen disträ och trött där jag står och rensar fickan på kvitton. Väl nere ser jag i ögonvrån att jag inte behöver gå runt pelaren nedanför utan genar mellan pelaren och Hugo Boss skyltfönster för att....just det gå in i ett fönster mellan pelaren och skyltfönstret...vem fan sätter ett fönster där...blev lite pinsamt...Såg dock idag när jag skulle stirra arg på glipan där vid pelaren att glaset gick inte hela vägen så man kan faktiskt gå igenom, men det är smalt. Men ändå, jag gick in i ett fönster i en glipa som faktiskt hade en glipa!!?? Even worse...

Men vadå, jag passar ju inte ens i blond hårfärg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0