Chatta med pappa...Back to the top

Igår chattade jag med pappa och det fick mig att vilja vara hemma på julafton. Min syster ska hosta sin första jul för oss i deras hus :) Ohhhh...

Ska helt allvarligt kolla om jag kan flyga hem på självaste julafton, det hade varit en bra julklapp för familjen och barnen...MIG...hihi...

JAG???...

Nyår har jag bestämt mig för att jag vill ha med mina vänner i Sverige, vad har ni för er på nyår flickor???

Annars blev det kommentarer som att jag ska blanda nytta med nöje i LA, men mest nytta, ofcourse ;)...och som han tyder det av bloggen så kanske han får lägga in mig på rehab när jag kommer hem...haha.

Jaja får se hur det blir...det är ju trots allt jul och nyår och dags för LA snart...

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0