Thinking clouds my judgement...Back to the top

Jag gick aldrig ut igår, jo jag tog mig ut i kylan för att vända. Du hemska kyla! Det känns bra att veta att värme väntar :) Tanken på att komma hem rör upp en massa och min hjärna går på högvärv. Komma hem är både positivt och negativt. Tackat nej till att gå ut idag, men börjar ångra mig. Känner mig dock inte så kry, mitt huvud är ett enda kaos och jag är sååå trött. Men det är ju min sista utedag, borde jag gå ut!? Att jag jobbar imrn har ju inte stoppat mig innan.

Måste ha tagit ett chillpill, men det är nog precis vad som behövs.

Shoppingrundan för en ny klänning att ge mig själv i juklapp gick inte så bra idag heller. Jag är i London och hittar inget att shoppa. F undrar vad fan det för fel om jag inte kan hitta en klänning och inte vill gå ut min sista kväll. Sanningen är väl så enkel att jag faktiskt får panik av tanken att åka hem och lämna allt här. Dock vill jag ändå att det ska vara julafton med min familj just nu, kan knappt vänta, ockå vill jag sitta med alla mina tjejer och dricka rödvin och snacka skit, that's the good stuff...

Det är bara så att är jag färdigt med något så är jag det nu
...just nu är jag bara kvar för att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0