London by x-masBack to the top

Åkte in till Oxfors street för att shoppa/unna mig en ny klänning. Hitta en jättefin på New Look som jag av någon anledning döpt till sheryl cole klänningen (läst för mkt engelska tidningar). Fanns dock inte i min storlek, trots att jag känner mig lite "större" så behövde jag fortfarande en 8 och hoppas att jag inte ska behöva gå tillbaka till 10 igen då jag nog är precis i bytet där nu.

Folk överallt, var tvungen att köa för att få gå på trottoaren typ. Juldekoration i all ära, men jag rekommenderar inte att inta London kring juletid faktiskt. Hata att försöka shoppa där idag! Blev helt uttorkad, borde sälja vatten i klädesbutikerna, och sen hade jag ont i magen efter min baguett på subway. Svor över alla turisterna, för att sen plocka upp min egen kamera för att ta lite bilder till er, I see the point. Hälsa på Jojjan på hennes jobb vilket muntra upp mig på min ensamma runda.

Ibland är man lite ond i tankarna:

Kom ut ur provrummet och en tjej går förbi med en snygg klänning jag själv inte hittat ute i butiken och min tanke blir. "Var hitta bitchen den", inte så snäll tanke...whoops.

På bussen hem kliver en överviktig tjej på och säger till sina kompisar att fortsätta upp för hon vill gärna sitta och min tanke blir "Klart du vill tjockis"...måste varit cranky efter min runda i stan för det var minsann inte snällt tänkt. Tänker iförsig på engelska nuförtiden...dont know why!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0