Dragen ur mörkretBack to the top

Jag började vänja mig vid mörkret, vad var så speciellt med denna dagen, jag är på semester, alla jobbar osv, jag kan lika bra ligga kvar i sängen. En promenad!?...kmr inte på fråga ;) Hade en hemsk dröm som aldrig tycktes ta slut inatt, jag påverkas lätt av drömvärlden. Jag gick ur sängen halv 4, ja det var lite att ta i, men det är så mörkt ute och det kändes lite mörkt överlag. Gick dock upp och tog en härlig dusch och sen kmr räddningen...kontakt med omvärlden.

Sara messar: Vad sägs om Bodyguard & en massa mys hos Gabbi vid halv 9, 9 tiden? Puss fina ni :)

Underbart, underbart, trodde inte de skulle ha tid idag...förvisso en kärleksfilm, men with the girls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0