En yrpanna...Jag, nä EmBack to the top

Ems telefon ringer och hon går ner där nere där våra rum är. Jag går ner efter ett tag för att signalera att hon ska kma in på mitt rum och hjälpa mig med min presentation till tjejerna som har lägenheten i LA och att hon isåfall får sura jordgubbslakrits för hjälpen (japp, skulle signalera allt det, rena charadern hade det varit). Hann dock inte signalera allt detta då hon inte var på sitt rum, tänkte hon nog gått ut på sin lilla terass och öpnnar dörren till mitt rum för att finna Em sitta i min säng och prata i tele. Signaleringen blev istället...whatta fuck!?

Får ett garv och en axelryckning tillbaka och får lämna mitt rum igen haha...vars ett rum, mitt rum, ditt rum, tappa nog innebörd just nu hihi. Nu sitter jag i trappen och bloggar...lr är det meningen att jag ska ta Ems rum!?

Miss our room Em!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0