Good bye Camberwell Green...Hello BushBack to the top

Nu har det städats i den gamla lyan! Och vad hände, jo jag och Em hittade en flaska Bailys och fyllde varsin mugg:), så det ska va! Jag hällde i mig illa kvickt och får kommentaren av Em, att här spottas fan inte i muggen. Hon hade tagit en zipp på sin, så jag fick ju ta en del av hennes oxå. Fint! DJ Em körde för fullt och det blev en riktigt festlig städning, fick ju köra en sista gången med de 3 Camberwell musketörerna...Jag, Em och bror.

Em har inte vågat säga ifrån ti han innan, men nu har hon fått in vanan och det blev som om han helt plötsligt hade 2 syrror..."Håll käften R" fick vi sagt ifrån instämmande. High five!

Nu har jag anlänt till F i Sheperd's Bush och jag älskar Bush. Nu ska här jivlar i det käkas chop chop och gå över gatan för att titta bia. Suss u know I love it here! Jag och F sitter i soffan på vars en data, det är fint när man är så socialt osociala hihi.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0