Got in to SMC...LA here i Come!Back to the top

Idag fick jag antagningsbeskedet...Jag kom in...jag ska alltså till LA i januari och plugga...woho...

Nu ska jag bara betala en räkning, signa upp mig på en tidig registering så jag får de kurser jag vill också ska jag givetvis ha mitt visum i näven. Kan Csn ge mig sin bekräftelse också så mår jag toppen :)
Alltså...den 10:e jan (ska boka flyget snarast) så flyger jag till Los Angeles...can't belive it...ohh butteflies in my belly...I'm feeling some nerves as well...ihhh....

Skicka iväg ett mass SMS...vem har svarat mig redan: Tessan, Gabbi, Sara och Fais
På face: Nina, Sylvia, Tessan L, Jenny O och Emelie N...

XO XO XO XO XO XO XO...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0