Ingen sömn och upp upp...Back to the top

Skrev igår att jag skulle lägga mig för kl var kvart i två lr något. Kort därefter kom Emlan hem ti jobb, hon trodde jag sov så jag skrev ti henne på msn. "Jobb gått bra? Vill du ha Mars planets?" Hinner inte räkna ti 10 förrän dörren ti mitt rum öppnas. Jag sträcker över påsen! Sen fick jag packa lite grejor för Em att ta hem ti mig eftersom hon ska in om staden vår en snabbis idag. Dröjde kvar och prata med henne när jag visste att hon ska åka bort, sakna, på tok för tomt trots att vi alltid jobbar förbi varandra ändå. Hon ska vara borta 2 1/2 dag hihi...

Kunde inte sova, började skriva ner ideer till en bok, man ska ju inte stoppa sitt skrivar flow för att kl är mycket. Em spela musik men jag tror inte det störde, hon skulle köra en all nighter, tyckte jag kunde göra det med henne, nope tre fick räcka. Kvart över 4 satte jag i öronproppar och tog på mig ögonthinging så det blev mörkt och tyst, hoppas jag somna ti halv 5 iallafall och upp halv 9...jippi.

Säger bara...RED BULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0