Jag har bokat flyg till Los Angeles :)Back to the top

Då är mitt flyg till Los Angeles bokat...som jag nojjat och bollat innan jag tryckte på betalaknappen. Kunde få flyg med sämre tider för 5700 typ, kan ha tillkommit mer avgift. En vanlig på kilroy kosta 6043, men så tog jag den gula som är flexibel för 6600 istället. Vill inte snåla! Sen tillkom avbeställningskydd 275 och ett tvunget ISIC kort 110Kr. Så landa på 7000kr.

MEN...då fick jag bra flygtider, kostar 500kr att boka om biljetten, 1300 om jag vill avboka den helt och utan anledning.
De andra kosta över 1000kr att boka om och non refundable. Så skulle något klabba så förlorar jag bara typ 1300 istället för hela summan. Hmm...det känns bra iallafall...tror jag...hey I'm flying to fucking LA ofcourse it feels good :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0