Jag klarar inte dettaBack to the top

Idag sov jag till 3, då fick pappa upp mig, somna faktiskt 5 inatt, men ändå. Sen hör man mammas steg, de är tunga, alltså inte på glatt humör. Alla kläder jag fint hängt på soffan åker ner i resväskan igen för nu ska hon ha folk. Jag har inte rikrigt förstått det dära när man har "folk", som man dessutom känner väl, då ska man väl vara bekväm med att ha lite oreda. Och vad ska "folk" göra i varenda vrå i huset!?

Jag är så rastlös att jag håller på att bli knäpp, men jag hade ju kunnat organisera om hela mitt rum så jag får in kläderna som ligger i resväskan. Imorgon har jag varit hemma en vecka så det är nog dags. Inte som att jag inte har tid.

Nä, en fika med Sara ikväll tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0