Jag vill ha maginfluensaBack to the top

Jahapp, då hittade man vågen och precis som jag länge anat har jag gått upp minst 3 kilo. Gabbsan tyckte jag var lika tunn som när jag åkte, men nu har vågen sagt sitt och jag önskar att den har fel.

Linda skrev på face att hon hade maginfluensa...helt plötsligt blev jag sugen på maginfluensa...vet att det låter sjukt, men jag har inget bättre för mig, blir ju som rena snabb bulimin ;) (min fina humor, ta det med en nypa salt) Jag är allt annat än viktfixerad, men jag har rätt att ha lite ångest över all choklad jag åt dagarna i ända i chokladbutiken jag jobbade.

Kanske ska börja med att faktiskt ta en promenad...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja tänkom du får svinan nu!

2009-12-29 @ 08:45:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0