Ser slutet på mitt London jobb...Back to the top

  1. Har skullat skriva om vilken negativ bitch min chef är, men jag har inte kraften längre för nu har hon varit på gott humör i tre dagar och jobb har varit så mycket bättre. Antar att hon varit julstressad...
  2. Hon har anställt en kille som börja förra veckan som är jättesnäll men totalt oduglig eftersom han är så blåst skulle jag vilja säga, men han har tydligen ett degree vid ett universitet. Han är såå långsam så nu är vårt jobba att i princip hålla han sysselsat med något ur vägen för oss andra som blir så irriterade och frustrerade. Men han är så oskyldigt snäll, som en stor krambjörn, nä som puh faktiskt. När jag blev arg på min chef och han såg det så sa han att han var här för mig om jag ville prata om mina känslor för det är bra att få ut. Han memorerar de svenska orden jag lär honom så han är inte blåst så bara väldigt lååångsam i tänkandet och det han gör. Ett litet barn behöver mindre direktion.
  3. Jag och Lillian blev iväg skickade att hämta choklad från en anna butik idag och tog tuben på ett litet äventyr tillsammans. Vad glada vi blev av att komma ifrån lite och bara snacka skit. Annars ser jag till att stå där nere och packa så mycket jag kan med min i-pod i öronen.
  4. Mina kollegor tycker jag är en glad, sprallig, rolig, förvirrad crazy swede med ett stort ego hihi. Packar ju på 1/3 av tiden det tar för dem och ja, har ju självförtroende, inget fel med det. Idag klippte Sandra ett ark i taget när hon skulle slå in några lådor i papper. Jag fråga om jag skulle fixa det till henne lite smidigare och snabbare. Och Matt säger "I bet u have a swedish superway of doing that aswell" being all ironic. Well he had to eat it up, cause I had ;)
  5. Terroriserar alla på jobb med att sätta på Mariah Careys all I want for christmas en hel del. Konstigt nog kallar Matt mig the grinch (för att jag inte vill lyssna på julig körmusik, blir galen, tydligen väldigt engelskt) och skojar att jag sparkar folk som säger Merry X-mas och stjäl från barn, men jag tycker han har en överdriven christmas spirit när han säger "oh I love x-mas" en gång i timmen.
  6. Fick reda på idag att jag bara jobbar t.o.m. den 24:e :( Kommer att sakna mina kollegor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0