Konstigt jag mår illa...Vad är kostcirkel!?Back to the top

Igår hann jag inte äta frukost innan jobb eller rättare sagt hade ingen frukost, så jag krängde choklad på jobb ti frulle. Skulle gå och köpa en smoothie, belv dock aldrig av. Skulle äta på pubben innan Em o R gjorde andra planer, så jag åkte hem koka pasta och åt sura jordgubbssnören till kvällsmat...(inser inte hur sjukt detta är förrän jag skriver om det).

Gjorde det dock idag igen, choklad ti frukost på jobb, gick dock och köpte smoothin, pasta när jag kom hem och önska jag hade sura jordgubbssnören:( Nej, skärpning...

Min mat i London på senaste har sett ut så här:

Frukost: Special K
Lunch: Smoothie lr bagel
Kvällsmat: Pasta, med antingen ketchup lr pesto.
In between: Choklad

(Lite av varje från den dära kostcirklen lr?)

Ibland klämms det in lite subway, camberwell home made burger lr chicken fried noodles från chop chop :) men det är lyx...ska va glad att jag kan unna mig smoothies om dagarna. När/Om jag åker ti LA så ska jag invetsera i en mixer (som jag gjorde i schweiz och aldrig använde) och leva på smoothies.

Var väl lika gott åt mig att där inte kom en buss och jag fick gå hem från stationen, behövde väl motionen och "förbränningen"...för det känns som jag rullar fram nu...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag ska aka hem i mellan for att reda ut lite saker.

Soka till skola i LA. och forhoppningsvis hitta det ratta! Sen ivag igen till Augusti :)

OM ALLT GAR SOM DET SKA VILL SAGA.

Hall tummarna!

2009-12-07 @ 23:18:42
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0