Kusin till Salu...Back to the top


Tjejer, idag har jag min kusin till salu!
Sorry boys men vad jag vet så spelar han bara på ena sidan och är en riktig tjejtjusare. Jag om någon borde veta detta då jag har växt upp med honom och bl.a. hört han stå och sjunga "tiotusen röda trosor, vill jag skänka dig" till tjejerna på min gympa (antar att han visste vad han ville ha tjejen sin i redan då).

Jag kan ju börja med att berätta att min kusinvitamin går under namnet Nils och är 23 år. Han har nyligen även han blivit en blogghora och bloggar *här*.

Så varför ska du investera i min kusin?:
  1. Under hela vår uppväxt så ville han ha allt som jag ville ha, hade jag fem köttbullar på tallriken, hade han det också. Han gjorde som jag sa och lärde sig det jag ville han skulle kunna. Så med andra ord så ska han inte vara så svår att forma som ni vill, att få han att tycka som ni och sitta vackert i sitt koppel.
  2. Vad ni inte kan göra dock är att klä han som ni vill, men det är inga worries på den fronten, hans klädstil är grym.
  3. Min kusinvitamin är väldigt rolig fast han ibland är lite handikappad. Han är till och med rolig när han är arg, så du kommer att vilja reta upp han och när du sen skrattar kommer han bli ännu mer upprörd. Men hey...u know what they say about make up sex.
  4. Han äger en lägenhet i Athen och pratar grekiska...do I need to say more!? Skulle det gå hela vägen kan du ju få ett riktigt Mama Mia bröllop.
  5. Han är en känslosam kille som kommer att behandla dig som en prinsessa, (men för att ni inte ska kunna stämma mig för denna reklamen så måste jag tillägga att jag inte med det säger att han är en prins, det beror ju på hur skon passar för dig och om han förvandlas vid första kyssen). Could be a lovestory...Don't miss out!
Hans telefon nummer är:073361037? (sista siffran förblir okänd och lottas ut, men ni kan ju alltid prova er fram, tycker dock synd om de som har nummer som slutar på 12456789 som ni kommer att ringa fel till).

Och med detta är jag en grym kusin (med båda innebörderna) ;) och enligt min kusin bäst i London...

Första, andra, tredje...SÅLD...till dig!?

Kommentarer
Postat av: Lina

Får jag buda!!! haha, hans klädstil är egentligen det enda jag vet något om, och som jag och Emelie brukar säga: snyggast i stan! :) Nisse är kung :)

2009-12-08 @ 17:20:55
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahahaha, hoppas du får honom såld till en bra tjej! Det förtjänar han :)

2009-12-10 @ 03:25:25
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mums!

2009-12-11 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0