När jag och bror pratar med varandra (men ändå inte)Back to the top

Jag säger: Fan vi måste ha något att käka!
B: Ja det måste vi, gå och handla baguetter på gregs, jag bjuder.
Jag: Var fan är grubbs?
B: Det heter Gregs och du går förbi det varenda dag vid slaktaren.
Jag: Är där en slaktare på vår gata...örk? Jag tycker vi beställer hem så vi inte behöver röra på oss.
B: Jamen det man beställer hem är så fettigt, jag kan inte äta det. Om jag bjuder så är det minsta du kan göra att gå och handla.
Jag: Vem bryr sig om vad du kan äta och inte, jag kan äta det...Bjuder du?...Tkr dock fortfarande inte att det är värt att gå ut.


Skriker lite på varandra om när jag ska gå och handla.

Jag: Men fan det regnar!
B: (Något i stil med bita det sura äpplet lr life's a bitch)


När jag sen hämtar hans pengar i fickan så tittar han på dem och säger:
B: Vi tar pizza ändå fast jag inte vill äta det. (mmm...visst...han vill, men borde inte) Hämta menyn där! Korridoren!
Jag: Var är där?
B: Där...Posten!


Jag letar som en dåre vid posten i köket, för att sen ahh...du menar utanför lägenheten. Är han sugen på pizza om han memorerat att där ligger en meny utanför lyan.

B: Sa jag juh!
Jag: Sa du juh inte...du sa där...har du extra beskrivande konversationer med dig själv i huvudet eller för beskrivningen du gav mig var minst sagt bristfällig.


Hittar menyn efter att ha ignorerat den för att där var en fet snögubbe på den. Pizza och snögubbar går inte ihopa för mig. Any 3 pizzas 5 pounds each! Helt plötsligt ska vi ha erbjudandet om tre pizzor och kasta in (hotta in?!) för han är så hungrig. Låg i sitt sovrum och tjoa och tjimma som ett barn på julafton över alla goda pizzor han vill äta. Nu skulle vi bara komma överens om en tredje pizza vi skulle dela...mission impossible!

Sa att jag ville ha en ham and cheese högt typ fyra ggr. Vad gör han, Jo beställer en helt annan jag vagt föreslått som den tredje pizza vi skulle dela. Lyssnar vi ens på varandra eller bryr oss om att underlätta för den andra när vi pratar!!?? Jag kan åtminstonde skylla på bakfylla...

He is so gonna miss me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0