OTH manuskriptBack to the top

Såg det senste OTH avsnitett nu och det är sorgligt, roligt och ja, vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag gilla detta avsnittet skarpt.

To kill yourself is not romantic...if ur dead...thats it...ur just dead. I'm gonna help her before her fire burns out, and then at least I tried...Jag både gillar och hatar Julian...

Och när Gwen shakar booty...LOL..fan vad jag garva...han blev ju tokkär när hon goofa sig så och hans respons..."sucks to be next"

Och i slutet kommer där en ny snygging...en aussie ;) sorry did i say to much...

Någon som tänkt på hur välskrivet och orealistiskt OTH egentligen är och då menar jag inte pga av allt som händer där hela tiden, utan manuskriptet. En kille säger inte så bra saker, inte ens tjejer (förutom jag)...manus...skrivet av en brud, sönderanalyserat för att låta så utvecklat, moget och bra...situationer bemöts inte så moget. OTH har blivit rena "sjunde himlen" serien...and I think I like it...dessa ungdomar ska ju lära sig någonstans ;)

Sara se det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0