Sista London helgen!Back to the top

Tog mig hela vägen till jobb idag för att direkt åka nästan hela vägen hem för att jobba i en annan butik idag. Ingen rast heller och deras butik var kaos, men de ville låna duktiga mig mer. Varför kan jag inte bara säga NEJ ibland!

Får nästan panikattack av tanken på att lämna London och åka hem, vill ju träffa familj och vänner, men det tar ändå emot att lämna.

Precis varit och ätit Italienskt med F min räddande bovärd hihi! Nu är det meningen att jag ska göra vid mig och gå ut. Min sista London helg juh, måste göra det mesta av det fast jag är så trött och sliten att det känns som att jag ska trilla ihopa vilken dag som. Att inte gå ut ens en gång om veckan har helt plötsligt blivit tabu för mig och fest, sprit och cigg kallar och dagen efter givetvis red bull och choklad. Kanske ändå bäst jag lämnar London för lite Sverige rehab mot allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0