Sista London kvällenBack to the top

Är detta verkligt? Folk verkar inte ha registrerat att jag lämnar för idag skulle det träffas. Blev lite shopping fast jag redan har övervikt så att det räcker. Em och Jojjan kom till Bush för lite tjejkväll, shopping, mat och givetvis ett pubbesök. Nu sitter jag här lite lur och skriver med ett glas rödvin i näven. Inte för att jag firar att jag lämnar London, det känns bara konstigt. Mitt liv har varit och är här nu och nu ska man bara lämna.

Jag ska packa nu, japp mitt i natten. Sov kanske 3 tim inatt och jobba hela dagen. Hur ska jag få hem allt och säkerligen kommer de inte var goda julsamariter på flygplatsen och låta mig ha lite övervikt gratis. Nä, det får helt enkelt handla om prioritering att få hem och trippel lager kläder på mig. Let's see how it goes!

Em aka Stichi...miss u already...see in LA the Sweden one and the US one. Japp Emlan sparar redan för att besöka mig :)

Jojjan...min nyfunna vän...våra vägar kmr korsas igen.

Fina Fi...vad ska fest bli utan dig och London.

Mina kollegor...åhh vad jag gillar er...jobbet hade varit oumbärligt utan er och chokladen :)

Fais...en räddande ängel som alltid får mig att skratta...dåre.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0