Söndag 2 månader London (inte som jag tänkt)Back to the top

Hela veckan har jag sett fram emot att jag och Em skulle fira 2 månader London och gå till Winter Wonderland som är ett julland uppbyggt i Hyde Park. Att vi skulle dricka lite, äta brända mandlar, åka karuseller och julmysa skuttandes hand i hand (oki tog i lite haha). Fick dra tidigare från jobb eftersom Jillian var snäll och chefen inte där, men när jag kom till puben där Em o bror var och skulle sätta mig ner o äta o ta en smirnoff ice så sa dem att jag inte hann, Bian börja om 5 min. Vilken jävla bia??? De ville gå och se The Box. Va? Men Winter Wonderland då...

Nä, de var inte sugna på det och jag var definitivt inte sugen på en kass bia, var ju upprymd av julkänsla och tanken på Winter Wonderland. Japp, de fick gå och se sin bia, jag var starving och skulle mysa runder själv, men när jag kom till tuben var mitt mood gone och jag åkte hem och koka pasta. Vilket byte! Jag som släpat med kameran för att ta London julbilder :( Blev lite cranky, men jag kan ju inte alltid få som jag vill lr hur...

Nu sitter jag och Em på hennes rum och packar hennes saker för hon ska ti Sverige och servera på nobelmiddagen. Spelar musik, med andra ord Stella och då bli vi alltid partysugna, var nära att köpa en vinare, men jag öppnar imrn, måste skärpa mig nu när jag varit så trött. Men vi umgås och garvar så kanske behövdes inte Winter Wonderland idag...och de har erkänt att filmen sög fett...

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0