Sverige "rehab" går inte så braBack to the top

Jag skyller på att det är julafton och det är en dag för firade då man inte ska tänka på allt man intar. Tänk bara på all julmat folk kränger i mängder för att det är just jul.

Pappa förklara skämtsamt för mig att red bull tyvärr inte ingår i julbordet och jag skoja tillbaka att det var lugnt, Sverige är nu rehab från det. När vi stanna på statoil så kommer pappa in i bilen igen med en red bull och ger den till mig. Jag stirrar på den och mamma protesterar. Jag får ur mig "Är detta ett test eller?" Pappa log lite hånfullt!

Är den inte förförisk?

Där satt jag med en redbull i näven and I'm not a great girl of disciplin. Där satt jag och tänkte att detta är minsann en svensk red bull, de är godare, du kan inte inte dricka den. Kriga lite med mig själv där när pappa sa att han kunde ta den igen och dricka den själv, men min hand ville inte räcka över den. Lite uns av panik, skulle han ta den ifrån mig. "KLICK", där öppna jag red bullen och sniffade på den. Pappa meddela att jag inte klarat testet och jag menade på att jag har ju inte druckit, bara luktat. Fick tagit en klunk och lämna sen över den, det var starkt nog :)

Efterhand jag såg min lillebror fortsätta på burken och börja inse att den snart skulle ta slut så fick jag med desperat stämma han att lämna tillbaka den så jag kunde få det sista. Ahh...

Choklad åts det, det är ju trots allt tradition på julen med paradis och aladdin och gott folk jag tog från undre lagret :) En cider korkade jag upp efter att ha kört oss hem...jordgubb lime...den var fin :) Med andra ord...rehab går inte så bra hihi...och ta mitt rehab snack med en nypa salt för inte behöver jag rehab hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0