Twilight kväll med JojjanBack to the top


Jojjan hade inte sett Twilight så jag fick ju ta på mig ansvaret att se till att hon fick sett filmen och inviga henne i Twilighvärlden. Bror köpte cheeseburgare och vi bunkra upp med skit från 1p store...och jag har ont i magen nu minst sagt. Skyller på burgarna, för det är ju minsann och dag inte gottet.

Jojjan kom in i filmen efter ett tag och det blev en del oj...ohh...men...och nu är hon hooked. Edward blev ju bara snyggare och snyggare, japp we have all been there. Men mest gilla jag kommentaren: "Filmen är som ett enda förspel, ska dom inte röra varandra snart för fan"...Ja vad kan man säga: Vi alla vill mer eller mindre hoppa genom skärmen och hångla upp Edward Cullen och ha han säga till en "I love you, I protect you and I will never ever leave you". "Ohh Ed!"...

Jojjan och jag ska och se New Moon snarast, blir tredje gången för mig då, kan ju inte låta henne gå och se den själv :)...ohh Jacob...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0