Besök och skidåkning...Back to the top

Igår kväll, sent, hämtade vi lillebror och Dahla på flygplatsen. Var i Chur igen vid midnatt också upp till J på en öl där Dahla ska bo. Sen hem och visa lillebror lägenheten, gjorde eventuella skidplaner för morgondagen, jag somnade kl 2. Kl 9.40 nästa morgon ringer det på dörren och Dahla och J kmr med frukost. Vi skulle höras kl 10 på telefon och komma iväg 11. Lite förvånad och tröttigt grinig låg jag kvar i sängen en stund till, men sken upp när jag såg de färska bullarna. Och vi kom faktiskt iväg, inte elva men i ganska god tid och var i backarna mellan halv ett och halv fem. Tro mig, det räcker!

Snowboard har jag lagt på hyllan ett tag, då det inte gick så bra :( Så idag åkte jag skidor för andra gången (första gången när jag var 13) och det gick superbra. Alla trodde jag skulle vara superkass men jag trillade inte en enda gång under hela dan. Det var första gången Dahla åkte skidor, men det gjorde han bra. Dock en del fall, avflugna skidor och Stig Helmer stilen ;) De andra coolingarna åkte givetvis snowboard!

Nu har jag precis fått massage, försöker gå varannan vecka då jag har lite problem med en muskel i ryggen och väntar på att grabbarna ska träna färdigt så vi kan gå ut och äta. Jag sitter nu på datan för att lillebror har fastnat framför Guitar Hero on tour (rockband).

Imorgon blir det nog mer skidor och på lördag ska vi till Milano och gå lite och sen se en fotbollsmatch på San Siro. Hoppas ju lite på att se the Beckhams...

Men en bit in känner jag bara för att vara lite osocial och lägga mig ner med böckerna Gabbi skickat med Dahla (8st). Hennes exakta ord var: -Han får bära tungt ;)
Vill läsa vidare på Twilight böckerna efter att ha sett filmen. Spännande! Fick även ett brev med där det stod turordningen på böckerna som om Gabbi läst mina tankar, också ett fotot på Gabbi att använda som bokmärke när jag läser :) Alltså den tjejen! Tackar så mkt för böckerna gumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0