Framtidspanik!Back to the top

Fick ledigt imorgon så för mig var det sista veckodagen att jobba idag. Långhelg är riktigt fint! Annars har jag jobbat halva dagar övriga dagar i veckan utom en. Fick dock en timmes morgonvila på onsdagen då jag haft magknip hela natten och behövde den timmen till att kura mig lite. Tack och lov för vetekudden man kan värma i micron, den räddar mig alltid från smärta och att frysa.

Annars har jag inte uppdaterat om mig själv för sanningen är att mitt huvud är ett enda virrvarr. Framtiden för mig just nu är vad som kommer att hända nästa säsong / termin. R vill skriva på ett år till och bli i Schweiz, medans jag känner att jag är färdig med Schweiz och vill gå vidare. Vill börja skolan igen till hösten så jag går vidare i min utbildning. Utbildningen är journalistik givetvis, men i Sverige eller i USA? Vågar jag åka till USA? Kan jag vara utan R? Blir jag antagen?

Ni förstår kanske varför det snurrar! Vill helst fatta ett beslut snarast så jag kan förbreda mig och så att huvudet slutar snurra. Sträckläsningen av Twilightböckerna har underlättat detta, men nu är de färdiglästa och har efterlämnat en tomhet. Blir alltid så beroende av saker! Det har blivit lite mycket Twilight här på bloggen, antar att det är vad sträckläsning  och inträde i en annan värld gör med en. Gabbi är eld och låger över fyran och kan knappt vänta på att den ska komma ut i Sverige.

Nu ska jag laga kyckling, ris och curry till mill mig och  min käraste...mums.
                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0