Girl Power...Back to the top

Känner för att göra ett inlägg om två personer i mitt liv som jag just nu beundrar väldigt mkt.

G - För att hon gått igenom en bad break up med en person hon trodde var en hennes prins. Hon har stått kvar på sina två ben, hållt huvudet högt och siktar framåt. Tillbaka till dammen froggy!

C - För att hon detta året ska få barn trots att hennes kille hon varit tillsammans med ett år kasta in handduken när han fick höra nyheten. Nu ska hon 22 år gammal bli ensamstående mamma och det är mer än starkt.

Sådan styrka beundrar jag och jag säger bara...GIRL POWER!



Kommentarer
Postat av: Steve Lando

Sådan här personlig kvinnlig styrka är ett bra bevis på divinitet - det bör hedras till fullo, precis som du gör.

2009-02-21 @ 15:00:17
URL: http://stevelando.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0