The Best of Acadamy Awards (Oscars) 09Back to the top

Har suttit på youtube och försökt se lite recaps från Academy Awards 2009 och jag måste säga att jag är sjukt imponerad av Hugh Jackman och jag förstår vaför de valt honom att hosta detta evenemang. Annars är ju Beyonce som valigt en brilliant, sexig och rörlig underhållare som uppträder med Mamma Mia och High School Musical paren. Ben Stiller är sjukt rolig när han imiterar Joaquin Phoenix när det är dags för hans och Natalie Portmans presentation. Och sen får vi givetvis inte glömma årets alla vinnare om ni inte redan har koll på det. Jag har nedan lagt in klipp på dessa roliga delar av galan. Enjoy!

Hugh Jackmans opening performance:


Performance with Hugh Jackman, Beyonce m.fl. "The musical is back":

Ben Stiller ( copying Joaquin Phoenix) and Natalie Portmans Funny presentation:

The Oscar winners recap:

Kommentarer
Postat av: Emorroidi

Hade inte sett det innan när Ben Stiller härmar Joaquin Phoenix. Så jäkla kul:)

2010-05-13 @ 16:02:30
URL: http://www.it.hemapro.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0