Oscarsklänningar 09!Back to the top

Det är underbart att titta på alla dessa stylade och glammiga kändisarna när de går i sina fina klänningar på röda mattan. Och tänk på alla de fina klänningarna på icke kändisar som inte visas. Som vanligt är alla jättefina och det är svårt att hålla sig kritisk när man ska välja ut de finaste klänningarna. Jag resonerade att det räcker inte bara med släp och glitter för att den ska hamna på min lista och jag försöker att inte se till namnet som bär klänningen. Jag fann dock Mamma Mia stjärnan Amanda Seyfrieds klänning en riktig flopp och att beoynce och Heidi Klum var riktigt heta trots att deras klänningar inte är på min lista. Mina absoluta favoriter är Miley Cyrus och vanessa Hudgens klänningar! 
                                                                                                                        Best Oscardresses:
Älskar Mileys klänning, den är mycket, utan att vara för mycket.

Älskade även Vanessa Hudgens klänning. Många på galan försökte sig på samma stil på sina klänningar men lyckades inte såsom Vanessa.

Givetvis stilikonen "Carrie" Sarah Jessica Parker. Lovely!
Evan Rachel Wood såg fantastisk ut i sin klänning. 
Angelina Jolie i denna stilrena svarta klänning.
Natalies klänning var så vacker i denna docksöta klänningen, men dessa fräcka glitterluckor i övre delen.

Jag gillade Leslie Manns glammiga klänning för att den inte är så typiskt i övre delen av klänningen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vanessas var snyggast!

2009-02-23 @ 15:33:36
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Angelicas Closet

Det är kul att titta på alla vackra klänningar :)

2009-02-23 @ 15:49:52
URL: http://www.angelicascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0