Vad hade jag varit för en spelarfru?Back to the top


Tiger och Elin Woods har fått ytterligare en tigerunge som ska heta Charlie Axel. Vet inte varför jag drar till på smilbanden när jag ser detta paret. De är ett fruktansvärt sött och stillsamt par helt enkelt och det är svårt att inte önska dem lycka fast jag inte känner dem. De gör inte så mycket väsen av sig, vilket jag gillar och verkar vara det perfekta paret helt enkelt. Trots att paret Beckham verkar ha bra familjevärderingar så är dem just motsatsen till Tiger och Elin, även om jag tycker att även dessa två gör ett bra par. Kan inte låta bli att undra vad jag hade varit för en spelarflickvän i "högre ligan" ;)?

Hade jag försökt få publicitet, klätt upp mig från topp till tå jämt, shoppat mycket bara för att jag kunnat och varit i blickfånget med min man....eller hade jag hållt mig ur blickfånget, lyxat till det lite och låtit min man stå i blickfånget. Hmm...det kan nog vara lite svårt att balansera, men jag finner att många spelarflickvänner vill ha så mycket uppmärksamhet som möjligt och sätter gärna sprätt på mannens pengar.

Helt är ärligt skulle jag absolut shoppa och vara fin, men inte i onödiga mängder och fortfarande gå i mjukis då och då. Blickfånget beror ju på vilket blickfång...klart att det är fint att vara uppskattad och beundrad och jag vill stå vid min mans sida, men inte bli exponerad. Privat hade nog familj och välgörenhetsarbete toppat mina listor (kan pengar göra en till FN ambassadör?), så ja pengarna hade jag satt sprätt på men till välgörande ändamål för det mesta. Adoptera/ biologiska barn i Brangelina style hade jag inte kunnat låta bli. Oki! Som ordentligt minus till allt detta goda hade jag kanske kunnat komma på något så tokigt som att samla på snygga bilar och motorcyklar, men konsumera mest av oss skulle nog R göra!

Dream on! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0