Tisdag...Back to the top

Även idag har jag jobbat en hel dag, nu börjar vi ta i ;)
Annars är här totalt snökaos och plogbilarna tycks utebli trots att kaoset började redan i morse. Min cykel stod i en halv meter snö och en cm snö hann lägga sig på mig innan jag var hemma. Jobb idag har varit oerhört segt då jag mesta av tiden lagt reklam för tårter i folders.

Men det var tur att de var en ganska lung dag på jobb för fy vad jag har ont i armarna från volleybollen igår alltså. Varenda gång jag fick bollen kändes det som om alla blodkärl i armar och händer expolderade. Gjorde så satans ont, men jag ville inte var en mes så jag fortsatte spela med mina rödsvullna armar i en hel timme. När jag kom hem var mina armar döende och den högra helt svullen. Idag är jag öm överallt och bara något nuddar de ställena på händerna och armarna känns det som blodkärlen spricker igen. Men jag ska säga er att jag var fan inte kass och det är just därför jag eventuellt tänker fortsätta trots oerhörd smärta. De säger att det går bort efter ett tag.

Vi alla håller tummarna om att finna biljetter till Inter - Man United på tisdag för då bär det av till milano igen :)

Nu är jag så trött att jag redan funderar på att gå och lägga mig. Ska äta lite kvällsmat och givetvis läsa twilight tre boken så jag kan springa och köpa fyran på engelska som redan kommit. Fyran kommer på tyska här denna veckan, men den svenska kommer inte förrän 12 mars. Är Sverige segast på allt? Afghanistan släpper filmer före oss för tusan (kanske en överdrift).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0