Vad skulle du säga om strålkastaren kom på dig?Back to the top


På vägen till Milano lyssnade vi på en Foo Fighters låt och min lillebror drog till minnes att bandet bott på hotellet min storebror jobbar på i London. De hade fått biljetter och gick och såg konserten. Mitt under konserten hade de rullat strålkastaren på publiken och stannat på en person och sagt typ "Just nu kan just du säga vad du vill till världen". Killen svarade till den manliga sångaren "Im not gay but I fuck you any day" och publiken jublade.

Jag kunde ju inte låta bli att fundera på vad jag själv skulle sagt om strålen pinsamt nog hade hamnat på mig. Jag började med att stryka att säga något om själva artisten, typ I love your music, det är ju bara lame.
 Sen strök jag att säga något häftigt om mig själv, jag menar hallå hur ego tror ni jag är ;)
Om man nu kunde säga vad man ville till världen så vill jag att det ska var om världen till världen om ni förstår. Något som hade gjort ett statement, men ändå varit coolt nog för the crowd. Im such a loser, I know :) Grabbarna kom inte på något, men till sist fick jag en idee efter mycket grubbel som man absolut inte hade haft tid för där.

"Music makes the world a better place, imagine what could be done in the world if we just gave the president an ipod"

R och lillebror sa till mig att där är inte tillräkligt med kraft i det...du måste lägga till ett fucking annars är det kört vad du än säger...så det blev "...if we just gave the president an fucking ipod". Det lät faktiskt bättre! De tyckte jag skulle lägga ett fucking framför president också, men inte nu när de byt ut den sopan Bush. Till sist kom vi fram till att man behöver nog bara säga "fuck you" så hade det gått hem. Så mycket för att använda hjärnan!

Vad hade du sagt om strålkastaren kom på dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0