Är sjuk...Back to the top

Idag är jag inte speciellt pigg. Har gått och blivit sjuk, men det var kanske på tiden med alla sjuklingar jag haft omring mig. Mitt immunförsvar måste vara grymt! R var hemma förra v. för att han var sjuk och jag jobbabara tre dgr och då bara halva dagen. Var så himla hängig oxå så vi blev helt enkelt hemma nästan hela v, men tog oss ut för att kolla datorer.
Skillnaden denna gången är väl att jag pussat på sjuklingen så denna v. e det jag som har ont i halsen, huvudet och är sjukt hängig.

Fråga faktiskt om jag kunde kma och jobba ändå, men det är ju upp till mina kollegor om de vill utsätta sig för att eventuellt bli smittade, de skrev, bli hemma. Det är så sjukt långtråkigt att vara hemma och vara sjuk, det är ju inte riktigt som att vara ledig. Tråkigast är att jag inte kan hitta en medeltemperatur. Tar jag på mig kläder blir jag tokvarm, tar jag av mig mega fryser jag.

Tittat på e channel där de gör kändisrepotage hela tiden, så idag är jag sjukt imponerad av Jennifer Aniston och Cameron Diaz då de i dessa repotagen vinklar dessa till bristfria gudinnor. Försöker vara objektiv, men de är faktiskt beundransvärda :) Men får en att tänka på vad man själv vill åstadkomma med livet. Just det, jag är sjuk, uttråkad och själv hemma och det får mig att tänka på tok för mkt så min hjärna är det minsann inget fel på fast det värker i huvudet. 
Man blir väldigt positiv av att se repotage på hur folk lyckades...

Men för att vinna måste man satsa, men vad ska jag satsa och vad vill jag vinna? Hmm...kan inte någon lr något kasta en i rätt riktning...är det för mkt begärt va ;) Give me a sign! Lär väl göra en lista som vanligt...skruva upp mig...bli positiv och...?vad hände? Varför kan man inte pausa hjärnan...ska nog lära mig att tänka blankt lr nått.

R kom hem med världens godaste glass ti mig, sjuklingen...BJ choclate fudge brownie...han e så fin...lovy
Men sen var han tvungen att ta sig direkt ti träningen...som är utomhus idag. Får hoppas att han inte blir sjuk igen!

Nä nu åter ti den där glassen och E channel! :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots), eller SuperPresenkortet som du kan handla med i över 60 butiker.



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-28 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0